Για όσες δεν το γνωρίζετε, το baby shower είναι ένα πάρτι για να γιορτάσουν οι νέες μανούλες τον ερχομό του νέου μέλους με τις φίλες τους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Είναι λατρεμένο έθιμο στην Αμερική και τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην χώρα μας. Το πάρτι γίνεται είτε λίγο πριν, είτε λίγο μετά τον ερχομό του μωρού και την διοργάνωση του συνηθίζεται να αναλαμβάνουν οι φιλές ή οι κουμπάρες της νέας μαμάς.
Πώς όμως μπορούμε εύκολα να οργανώσουμε ένα όμορφο και πρωτότυπο baby shower;
Βήμα 1ο: Οι καλεσμένοι
Τα baby shower συνήθως γίνονται σε στενό φιλικό και συγγενικό περιβάλλον. Αφού επιλέξετε τους πιο οικείους σας (συνήθως φίλες), βρείτε μια την κατάλληλη για την περίσταση πρόσκληση και προωθήσετε την σε όλους!
Βήμα 2ο: Η διακόσμηση
Το baby shower πρέπει να εκπέμπει γιορτινή διάθεση και είναι πιο εύκολο αν επιλέγεται κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Με αυτόν τον τρόπο η επιλογή φαγητού και διακόσμησης γίνεται πιο εύκολη. Ωστόσο δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη θέματος. Με φωτεινά χρώματα και αρκετά μπαλόνια θα είστε πάντα σωστές στις επιλογές σας.
Βήμα 3ο: Τα φαγητά
«Μust» για ένα baby shower είναι ασφαλώς το φαγητό. Επιλέξτε κάτι εύκολο που θα αρέσει και σε όλους. Πιτσάκια, κεφτέδες και πιτάκια κάθε είδους, είναι μόνο κάποιες από τις διαχρονικές αξίες των πάρτι. Μην ξεχάσετε τα γλυκά, που είναι και από τα πιο σημαντικά στοιχεία του baby shower! Cup cakes, cookies, cake pops και τούρτα απαραιτήτως πάνω στο τραπέζι.
Βήμα 4ο: Η ψυχαγωγία
Από τις πιο όμορφες στιγμές του baby shower είναι όταν η μαμά ανοίγει τα δώρα που της έχουν φέρει οι καλεσμένοι. Το ιδανικό ασφαλώς είναι τα δώρα να είναι χρήσιμα για την μαμά και το νέο μέλος! Στη συνέχεια ή και λίγο πριν μπορείτε να διοργανώσετε μερικά παιχνίδια μεταξύ των καλεσμένων που θα αφορούν τον ερχομό του μωρού.
Βήμα 5ο: Τα δωράκια
Συνήθως στα baby shower οι καλεσμένοι φεύγουν κρατώντας ένα ενθύμιο δωράκι, οπότε μην παραβλέψετε να τους δώσετε κάτι όμορφο και συμβολικό.
Βάλτε το δικό σας γούστο και τις δικές σας ιδέες και το πρωτότυπο και διασκεδαστικό baby shower που διοργανώσατε θα μείνει αξέχαστο στους καλεσμένους σας.